Αρκετός κόσμος προσπαθεί να μεταδόσει μία εκδήλωση ζωντανά στο Internet. Ή μάλλον αρκετός είναι ο κόσμος που θα ήθελε να το δοκιμάσει. Λίγοι όμως είναι αυτοί που προσπαθούν και ακόμη λιγότεροι αυτοί που τα καταφέρνουν.

Ποιοι είναι όμως οι παράγoντες που συντελούν στο αν θα βγει καλό το stream ; Θα έχει απήχηση από τον κόσμο ;

Aς πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Τι ΔΕΝ είναι το live stream.

  •  ΔΕΝ είναι ερασιτεχνικό
  • ΔΕΝ είναι Skype
  •  ΔΕΝ είναι web camera
  •  ΔΕΝ είναι κάμερα κινητού
  •  ΔΕΝ είναι DSLR
  • ΔΕΝ είναι τα φιλαράκια μου, ο ανιψιός μου και εγώ
  • ΔΕΝ είναι internet από το free hotspot του γείτονα

Αποκλείοντας λοιπόν τα παραπάνω, είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο να πετύχουμε τον σκοπό  μας. Δεν θα αναφερθούμε σε budgets, αλλά σε κάποια στοιχεία που θα πρέπει να ψάξετε για να δείτε αν ο υποψήφιος συνεργάτης σας έχει ώστε να μπορέσει να σας καλύψει.

– Είναι επαγγελματίας ή ερασιτέχνης ; Ρωτήστε τον πράγματα για την δουλειά του, τι γνωρίζει από εξοπλισμό, από τεχνολογίες Internet, από ορολογία.

 Τι εξοπλισμό έχει ; Είναι επώνυμος, έχει ιδιόκτητο εξοπλισμό ή νοικιάζει ; Έχει να προτείνει κάτι παραπάνω από αυτό που ζητάτε ή μία διαφορετική λύση που θα βγάλει καλύτερο αποτέλεσμα; Έχει backup λύσεις σε περίπτωση που κατά την διάρκεια του event “χάσει” κάτι από τον εξοπλισμό του;

– Χρησιμοποιεί hardware ή software και σε πια στάδια της παραγωγής ;

– Τι εμπειρία έχει στο κομμάτι αυτό; Με ποιούς συνεργάζεται ; Έχει δείγμα από παλαιότερες δουλειές ;

– Τι άλλες υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει ;

Με αυτόν τον τρόπο θα αποκλείσουμε αυτούς που δεν θέλουμε να συνεργαστούμε και θα έχουμε βρει τον κατάλληλο άνθρωπο για να καλύψει την εκδήλωσή μας.