Αναζητάς νέους τρόπους για να αυξήσεις την σχέση μεταξύ της εταιρείας σου και των πελατών σου;
Έχεις σκεφτεί ποτέ πώς θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς το Live streaming σε εφαρμογές κινητού;
Αν «ΝΑΙ» πώς θα μπροούσες να το επιτύχεις; Το Live Streaming είναι ένας καλός τρόπος να έρθεις σε επαφή με το κοινό σου σε πραγματικό χρόνο.
1st tip: Μοιράσου τα Live events
Το να μοιράζεσαι την ζωντανή εκδήλωση με το κοινό σου, το φέρνει πιο κοντά στην επιχείρηση σου. Το κλειδί σε αυτή την περίπτωση δεν είναι να δείχνεις την εκδήλωσή σου, αλλά να επιτρέπεις στους χρήστες να συμμετέχουν σε αυτό.
Δημιούργησε «έξυπνες» ιστορίες για τους θεατές σου. Αν εσύ απλά δείχνεις να συμβαίνει κάτι σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και τοποθεσία τότε έιναι πολύ πιθανόν οι θεατές σου να βαρεθούν και σύντομα να σταματήσουν να το παρακαλουθούν. Σου προτεείνουμε, αντί να περπατάς γύρω γύρω σε μια σκηνή απλά παρουσιάζοντας κάτι, να γίνεις «τα μάτια και τα αυτιά» των θεατών σου, που θα αναμένουν από εσένα κάτι διαφορετικό να δουν και να ακούσουν.
Επίσης, λάβε υπόψη σου τα σχόλια των θεατών σου, που ενδεχομένως να υπάρχουν και απάντα με σαφήνεια στις ερωτήσεις τους, διεγείροντας έτσι το ενδιαφέρον τους. Ρώτα τους θεατές σου τι είναι αυτό που θα ήθελαν να δουν ή τι αναμένουν από εσένα εκείνη την στιγμή ή την επόμενη φορά.
2nd tip: Συνεντεύξεις
Δημιούργησε μικρές συνεντεύξεις από εργαζόμενους ή πελάτες, δίνοντας έτσι μια πιο σαφή εικόνα για την εταιρεία σου. Αυτού του είδους οι συνεντεύξεις δεν δείχνουν μόνο τον ανθρώπινο χαρακτήρα της επιχείρησής σου, αλλά επίσης προσφέρουν προσωπικές ιδέες και γνώμες άλλων για εσάς.
Θυμήσου και πάλι να απαντήσεις στις ερωτήσεις και στα σχόλια του κοινού σου και δείξε ενδιαφέρον στο να σε ρωτήσουν και έπειτα κράτα τα πιο ενδιαφέρον για εσένα που ενδεχομένως να μην έχεις σκεφτεί! 😉
3rd tip: Δείξε πως μπορείς να δημιουργήσεις ένα προιόν
Το κοινό σου δεν βλέπει ακριβώς πως πραγματικά δημιουργείται το προιόν που προβάλεις . Με το live streaming video, μπορείς να δείξεις τι διαδικασία ακολουθείς από την ιδέα μέχρι την παραγωγή. Αυτός είναι ένας πραγματικά καλός τρόπος να δώσεις στο κοινό σου μια μικρή γεύση, από το πως δημιουργείται το προιόν σου, προβάλλοντας έτσι μια αναγνωρισιμότητα του brand σας.
Θυμήσου οι χρήστες να δουν το τελικό αποτέλεσμα του προιόντος που παράγει η επιχείρησή σας. Μια τέτοια πρόκληση είναι το κλειδί για την αξία μιας ιστορίας που εσύ ο ίδιος δημιουργείς, αυξάνοντας την σχέση του πελάτη με τον προιόν σου.
4th tip: Δείξε τι συμβαίνει και πίσω από τα παρασκήνια.
Ένας άλλος τρόπος να χρησιμοποιήσεις το live streaming είναι να δείξεις τι συμβαίνει και πίσω από την σκηνή ή κάτι που ο ίδιος ο θεατής δεν θα είχε πρόσβαση. Σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι το βασικό εργαλείο ή στόχος του live streaming αλλά σίγουρα θα τράβηξεις το ενδιαφέρον κάθε θεατή. Μην ξεχνάς και τα σχόλια που θα δημιουργηθούν! Κάτι τέτοιο σίγουρα όμως οδηγεί και στην διεύρυνση του κοινού σου που θα θέλουν την επόμενη φορά να παρακολουθήσουν την εκδήλωσή σου έστω και από περιέργεια.
Οτιδήποτε μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή σου μπορείς να το ελέγξεις σύμφωνα με τα δικά σου όρια / πολιτική που ακολουθείς.
5th tip: Παροχή εκπαίδευσης
Πολλοί άνθρωποι σήμερα παρέχουν διαδικτυακά τις γνώσεις τους στο ευρύ κοινό. Αυτό έχει να κάνει με το τι αναζητά ο χρήστης να δεί και κατά πόσο τον ενδιαφέρει να το παρακολουθήσει. Σίγουρα εσύ δεν μπορείς να ελέγξεις απόλυτα το ενδιαφέρον του για να σε παρακολουθήσει, αλλά μπορείς να βρεις τρόπους που θα επιθυμεί ο χρήστης να σε παρακολουθήσει.
Η ζωντανή μετάδοση μέσω τηλεφώνου είναι περιορισμένη σε σύγκριση με την οθόνη υπολογιστή, επειδή δεν μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο κατά την ροή της εικόνας. Ωστόσο αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί εμπόδιο για τις εκπαιδευτικές σας συναντήσεις. Άσε τους ειδικούς να καταγράφουν την εκπαίδευση μιλώντας στην κάμερα και δείχνοντας αυτό που εσύ θέλεις.
Μην θεωρείς ωστόσο ότι το live video είναι ένας τρόπος που θα κατευθύνει το κοινό σου βήμα – βήμα προς το αποτέλεσμα. Εσύ μπορείς απλά να συζητήσεις ένα θέμα και να αφήνεις τους θεατές σου να κάνουν ερωτήσεις.
Το κλειδί για την κατάρτιση είναι η επανάληψη και η αλληλεπίδραση με τους θεατές σου. Κάντε τις συνεδρίες σας κατ’ εξέλιξη, προγραμματίζοντας τες. Ο προγραμματισμός του περιεχομένου βοηθά τους χρήστες να θυμηθούν και να βρίσκονται εκεί στην επόμενη συνδιάσκεψη.
6th tip: Δημιούργησε μια συνεδρία Ερωτο-απαντήσεων
Οργάνωσε μια συνεδρία όπου θα επιτρέπεις στο κοινό σου να κάνει ερωτήσεις . Αυτός είναι ένας τρόπος να αυξήσεις την σχέση μεταξύ σας καταλαβαίνοντας έτσι και ποιες είναι οι σκέψεις και οι προβληματισμοί των θεατών σου.
Παρέχοντας επιπλέον πληροφορία στις ερωτήσεις των θεατών σου δίνεις περισσότερο αξία ως προς το πρόσωπό σου και στην ποιότητα των συνεδριών σου.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το Live streaming video προσφέρει φαινομενικά ατελείωτες δυνατότητες σύνδεσης με το ακροατήριό σας. Λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να συνδυάσετε μερικές από αυτές τις ιδέες για να δημιουργήσετε κάτι μοναδικό. Εκτελέστε διαφορετικές περιόδους σύνδεσης για να βρείτε αυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στο κοινό σας.
Κατά τη μετάδοση του βίντεό σας, να έχετε επίγνωση των προβλημάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και του απορρήτου των χρηστών. Όταν πλησιάζετε άτομα, ενημερώστε τους ότι βρίσκονται σε ένα live streaming βίντεο.