Top-Live-Video-Streaming-Apps-for-Android.jpg
Δημοσιεύτηκε : 16/01/2018


Μια νέα χρονιά ήρθε και για τον χώρο του live streaming. Μεγάλα events όπως φεστιβάλ, συνέδρια, συναυλίες ειδησεογραφικά γεγονότα μεταδίδονται πλέον μέσω του πιο διαδεδομένου τρόπου που αποτελεί το live streaming. Η νέα αυτή μορφή εκπομπής δείχνει ότι γίνεται γρήγορα ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες μετάδοσης του γεγονότος.

Όπως δείχνουν τα πράγματα σήμερα οι περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται προς τo live video. Θα είναι άραγε το 2018 η μεγαλύτερη χρονιά για το live streaming που έχει σημειωθεί ως τώρα; Είτε κάνετε εταιρικό marketing, IRL streaming ή οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνει τη μετάδοση, τώρα ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσετε!

Ας δούμε λοιπόν που ωφελεί:


1.
Social Media
Μια νέα τάση που λίγο - πολύ μας έχει επηρεάσει όλους. Το 2017 σημειώθηκε ότι η μέση καθημερινή χρήση των κοινωνικών μέσων από τους παγκόσμιους χρήστες του Διαδικτύου αυξήθηκε σε 135 λεπτά, από 126 λεπτά που βρίσκονταν το 2016.

Άλλωστε ποιος δεν αγαπάει να κάνει scroll στο Facebook ή στο Instagram αναζητώντας νέους φίλους που μπορεί να απολαμβάνουν ένα ταξίδι ή μια βόλτα ενώ οι ίδιος μπορεί να βρίσκεται στο γραφείο του;

Αυτή είναι η τάση από την ίδρυση των social media έως και τις νέες δυνατότητες που αναπτύσσονται για να κρατήσουμε τα μάτια μας κολλημένα στις οθόνες μας.
Όσο ανοδική πορεία και αν έχει καθημερινά το Facebook, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το Instagram άλλαξε τα δεδομένα, ανακοινώνοντας η εταιρεία 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως και 95 εκατομμυρία φωτογραφίες / βίντεο ανά ημέρα.

Και ναι εκτός από το ευρέως διαδεδομένο Instagram, η περιήγηση στο Instagram δείχνει ότι είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να προσελκύσει τους θεατές για την live μετάδοση σας.


2. Και όμως οι θεατές ζητούν και πάλι το
live video
Και πώς λοιπόν θα το αποδείξουμε αυτό; Παρατηρήσατε ποτέ αν κάποιος κάνει live streaming video στο Facebook ή το Instagram, ότι εμφανίζονται πάντα στην ιστορία σας; Και όμως δεν είναι σύμπτωση. Οι αγαπημένες μας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δίνουν προτεραιότητα στο ζωντανό βίντεο μέσω τακτικών δημοσιεύσεων, προκειμένου να ενθαρρύνουν περισσότερους χρήστες να το δοκιμάσουν.

Σύμφωνα με τον Global Web Index, η προβολή ζωντανών ροών αυξήθηκε κατά 8% από το 2016 στο Facebook, Instagram & Twitter, που ανέρχεται στο 28% των χρηστών των κοινωνικών μέσων που έχουν δει ζωντανό βίντεο πριν. Επιπλέον, έχουμε δει αμέτρητες οργανώσεις όλων των μεγεθών που επιλέγουν το Facebook Live σε παραδοσιακά κανάλια εκπομπής όπως το CNN, η NASA, το HBO, το The Verge και πολλά άλλα. Αυτό συμβαίνει επειδή γνωρίζουν ότι οι θεατές του live streaming θα παρακολουθούν περισσότερο, θα σχολιάζουν και θα μοιράζονται βίντεο, με αποτέλεσμα οι συμμετοχές θεατών ολοένα και να αυξάνονται.


3. Comments and Shares

Όταν η NASA μετέδωσε ζωντανά το Great American Solar Eclipse σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων τον περασμένο Αύγουστο, πέτυχαν 85,9 εκατομμύρια προβολές. Αλλά αυτό δεν ήταν μόνο χάρη στον σχολαστικό σχεδιασμό και την άφθονη προεκλογική εκπομπή. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, το βίντεο της NASA είχε 296K σχόλια στο Facebook, 89K tweets και 198K κοινωνικές αναρτήσεις γι 'αυτό και επιζητούσαν περαιτέρω ζωντανά βίντεο στο Internet.

Όλα αυτά δείχνουν ένα σημαντικό θέμα για τη ζωντανή ροή: η δέσμευση είναι το κλειδί. Οι άνθρωποι αισθάνονται πολύ πιο ενθουσιασμένοι βλέποντας ζωντανά βίντεο σε απευθείας σύνδεση από το βίντεο κατά παραγγελία ή την εκπομπή από τηλεόραση. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να χαμογελάτε σε μια τηλεοπτική οθόνη και να περιμένετε μια απάντηση, αλλά μπορείτε να εκφράσετε αυτόν τον ενθουσιασμό online και να λάβετε τα ίδια σχόλια.

Επιπλέον, με τον τρόπο με τον οποίο το Facebook λειτουργεί, σχολιάζοντας και κοινοποιώντας δημοσιεύσεις κάνει το live βίντεο να εμφανίζεται σε περισσότερους ανθρώπους, επιτρέποντάς του να εκτοξεύεται γρήγορα σε πολλούς χρήστες. Αυτό κάνει μια εξαιρετική στρατηγική για να φτάσει στους θεατές αφού οι άνθρωποι καθημερινά ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε κοινωνικά μέσα από ποτέ.



4. Ποιότητα
Και σε ποιον θα μπορούσε να αρέσει ένα βίντεο χαμηλής ποιότητας;  Χάρη στην χρόνια ανάπτυξη του οικοσυστήματος ζωντανής ροής και στις εξελίξεις στις ταχύτητες σύνδεσης στο Διαδίκτυο, βρισκόμαστε σε σημείο όπου η ποιότητα του live video είναι αποδεκτή για τον μέσο θεατή. Τουλάχιστον σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.

Πριν από μερικά χρόνια το live video ήταν ως επί το πλείστον σκούπισμα και χαμηλής ποιότητας 480p, τώρα είναι κοινό να βλέπετε 720p βίντεο Facebook και 1080p βίντεο YouTube σε ζωντανές μορφές. Είναι δυνατή η ώθηση των 3-5 Mbps σε δίκτυα 4G / LTE smartphone, με ταχύτητες WiFi και Ethernet ικανά να επιτύχουν ακόμη υψηλότερα.

Επιπλέον, όχι μόνο οι content producers έχουν μεγαλύτερο εύρος ζώνης για να μεταδώσουν το βίντεο, αλλά και οι θεατές έχουν μεγάλο εύρος ζώνης και CPU για να αποκωδικοποιήσουν τις συσκευές τους. Κάθε νέα γενιά συσκευών όπως το iPhone X & Pixel 2, καθώς και νέες γενιές κυψελοειδών δικτύων όπως το 4G / LTE, ωθούν τα όρια σε ό, τι μπορούν να έχουν πρόσβαση οι καταναλωτές βίντεο. Αυτό που σημαίνει για τους live stream producers είναι ότι η παράδοση μιας ροής HD είναι αρκετά εύκολη τώρα και για τους θεατές που μπορούν να παρακολουθήσουν είναι ακόμα πιο εύκολο.


Δεδομένου λοιπόν ότι το οικοσύστημα πίσω από το live streaming, το 2018 θα δει μια κρίσιμη μάζα ζήτησης για live video. Από την αύξηση της χρήσης των μέσων μαζικής ενημέρωσης σε ισχυρότερες συσκευές πολυμέσων και ακόμη και την επικείμενη άφιξη των 5G κινητών δικτύων, το live video είναι έτοιμο να αποτελέσει σημαντικό υποψήφιο για την παγκόσμια κατανάλωση πολυμέσων.

 

Έτσι εάν ενδιαφέρεστε να δοκιμάσετε το live streaming, τώρα είναι η ώρα να το κάνετε!!